wtorek, 11 stycznia 2011


Wszystkie śpiewniki  podają słowa godzinek : „ I jako mgła okryłam wszystką ziemię”.
Jednakże kobiety w jednej parafii stworzyły własną wersję i śpiewają następująco:
- Jak mogłam , odkryłam wszystką ziemię.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Podczas obiadu na plebanii , kiedy gosposia wyszła do kuchni, jeden z Księży odezwał się cicho:
-Jakaż ta zupa  przesolona! Chyba umrę!
Druki rzucił z nad talerza:
Umieraj! Będziesz  wtedy solą tej ziemi.
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Długie kolejki ustawiły się do konfesjonału podczas rekolekcji wielkopostnych. Wreszcie doczekał się
swojej kolejki  pewien jegomość i zaczął głośno spowiedź. Ksiądz uciszył go trochę , jednak dało  się jeszcze słyszeć:
- ostatni raz u spowiedzi byłem rok temu , i to się ledwo dopchałem.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
W pewnej parafii nie doświadczony jeszcze organista przed pogrzebem w okresie Bożego Narodzenia pyta się księdza jakie pieśni śpiewać na uroczystości. Ksiądz kanonik  odpowiedział  możesz również i kolędy.
Na Komunii było słychać jak organista śpiewa : „Jak miła ta nowina”.
Po pogrzebie ksiądz się poprawił i mówi: Graj kolego ty lepiej pogrzebowe bom ledwo  śmiech  żem opanował.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz